Otevírací doba

Otevírací doba v roce 2015

V následující tabulce naleznete výčet předpokládaných otvíracích dnů. Údaje jsou průběžně aktualizovány a mohou se v průběhu roku měnit.

V případě zájmu větší skupiny o prohlídku lze dohodnout i extra termín mimo tyto dny - viz sekce Kontakt v levém horním menu.

28. 9. 2015 Otevření muzea, Den české státnosti
28. 10. 2015 Otevření muzea, Den vzniku samostatného československého státu

Kde nás najdete

Hlavní expoziční objekt muzea, pevnůstka č. 55, se nachází nedaleko silničního mostu přes řeku Úhlavku v Kladrubské ulici ve Stříbře, odkud je na něj také nejlepší výhled.

GPS:
49°44'20.674''N, 12°59'43.505''E

Mapy Google
Zde si nás můžete prohlédnout i s pomocí aplikace Street View.

Autem:

Pojedete-li Stříbrem ve směru od Plzně, odbočíte doleva na Kladruby a poté Kladrubskou ulicí až dolů do údolí řeky. Pak těsně před mostem odbočíte doleva na polní cestu mezi neomýtnutým domem č.p. 395 a budovou býv. drážního čerpadla (s komínem).

Vlakem:

Od vlakového nádraží ve Stříbře se dáte nejprve kousek pěšky vpravo podél kolejí, pak před vchodem do býv. továrny Schiek odbočíte vpravo do Tovární ulice a po 80 m se dáte vlevo na pěšinu. Tak dojdete dolů k silnici na Kladrubské ulici a vlevo po polní cestě již uvidíte pevnůstku č. 55.